tisdag 15 juni 2010

God, if I can’t have what I want, let me want what I have.

Central Park



Its sunny in New York. Spending the day walking and going in the pool.
Need to by a memorycard for my camera forgot my small camera at home. It sucks. Forgot my memorycards. Forgot to bring a jacket. Forgot alot.

Talked to my mom and sister today and I feel so much better.
I really do.
Its just the summer.
Going to do my best with everything.
And then next summer I'm hopefully going to Africa with a friend to do a project.

Going in the pool now. My goal is to be black in the summer.
Really black.

Peace, love and whatever

2 kommentarer:

Jannike sa...

Åh vad härligt med New York for the summer!!! Vad gör du där? Jag vill också dit!! Hoppas du har det jättebra och vad SNYGG du har gjort din blogg! :D

Jannike sa...

Jaha! Vad roligt! Ja New York är en jättehäftig stad! Har varit där oräkneliga gånger, och det fascinerar mig alltid, även om jag inte alltid gillar den. ;) Too much for me sometimes, haha.

Men åh är du också ett Glee-fan? Vad glad jag blir!!! Sverige behöver fler hängivna fans! Jag verkligen ÄLSKAR det, om jag inte kontrollerade mig själv så skulle jag säkert springa och köpa en Glee-tröja och stoltsera med som den nörd jag är. Haha. Helt klart den BÄSTA serien! <3

I call for a Glee marathooon! Haha.